בגדים one באר שבע

פקטורי 54 מחזיקה את חנות האופנה הגדולה ביותר במתחם (למעט המשביר לצרכן) שאינה רק אופנה. הרשת מחזיקה בגדים ובגדי מעצבים ברמת הקזואל והיוקרה. תוכלו למצוא בפקטורי 54 אתורסצ'הדולצ'ה וגבאנהדונה קארן (DNKY), ארמאני לצד בגדים של דיזל, ליוויס,אדידספומה, נייק וחברות נוספות. החנות מחזיקה גם נעליים של בירקנשטוק ורוקפורט. ממש מול תמצאו את המתחם של קסטרו עם שני חנויות נפרדות לאופנת נשים וגברים.
 
חנות הפונה לקהל יעד צעיר היא בלו בירד. בבלו בירד תמצאו בגדים ונעליים של Rip curel, globe, Sector וחברות נוספות. כולן שייכות לעולם הגלישה וספורט האקסטרים. בחנות בלו בירד במתחם one תמצאו גם בגדי ילדים של החברות הללו.
 
בית האופנה הספרדי מנגו מחזיק את החנות הבאר שבעית שלו לאופנת נשים כאן.
 
מבחינת אופנה – בגדים וספורט תמצאו במתחם one את חנויות מגה ספורטנייקואלוף הספורט פרמיום. מגה ספורט מספקת אופנה וציוד ספורט של מספר חברות. נייק – נייק ואלוף הספורט מתמקד בתחום של הנעליים, נעלי ספורט יחד עם הרבה נעליים אלגנטיות.
 
אמפוריום היא חנות המייבאת מספר מותגים עולמיים כטימברלנד, פולו ראלף לורן, BEBE, נאוטיקה וחברות נוספות.
 
סליו, בית אופנה צרפתי לאופנת גברים נמצא כאן. כמו גם RG 512 שהוא מותג אירופאי לאופנת גברים ושנתקלתי בו בארץ כאן ובקניון מלחה.
 
חנויות בגדים נוספות שקיימות במתחם הם רנואר ורנואר מן, הוניגמן והוניגמן קידס, המשביר לצרכן, קרייזי ליין, בקתת העור וויקנד (נעליים) קרוקר, פול אנד בר, פוקס על ארבעת מותגיה וחנות JOVANY המספקת בגדי מעצבים מיובאים (כגון לקוסט). 
למידע על חנויות נוספות של בגדים בבאר שבע